دیدارمدیرکل بازرسی ستاد عالی کانون مساجد کشور با کانون های تخصصی واعضای منتخب کانون های یزد
یزدفردا "مدیرکل بازرسی ستاد عالی کانون مساجد کشور با کانون های تخصصی واعضای منتخب کانون ها دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سيدعلي آقاحسيني خراساني مديركل بازرسي ستاد عالي كانون‌هاي مساجد كشوردر این دیدار گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد و اعضای آن سربازان فرهنگی نبرد حضرت ولی عصر(عج) می باشند و هدف نهائی کانون ها تبدیل ایران اسلامی به پادگان امام زمان(عج) است.
وی افزود: امام جماعت محوریت مسجد است ومدیریت فرهنگی مسجد نیز بر عهده امام جماعت می باشد البته شهروند جهانی امام جماعت جهانی نیاز دارد وامام جماعت باید دارای اخلاص،تقوا ،علم واهل عمل باشد.
وی در پاسخ به برخی انتقادات که معتقد به موازی کاری برخی دستگاه ها در مساجد بودند خاطرنشان کرد: شاید تاکتیک برخی دستگاه های مرتبط با مسجد با یکدیگر متفاوت باشد ولی همه کارها و فعالیت های در راه خدا است واستراتژی یکسانی دارند.
حسینی خراسانی همچنین از نظام هماهنگ سازی در ستاد عالی کانون مساد خبر داد وافزود: ستاد عالی کانون مساجد نظام هماهنگ سازی را در دستور کار قرار داده است و در رویکرد خود هیچ گونه تبعیضی را در بین کانون ها قائل نخواهد شد.
وی با اشاره به رشد کمی کانونها خاطرنشان کرد: هدف از رشد کمی به هیچ وجه ارائه آمار نیست و ستاد عالی کانون مساجد در کار رشد کمی به رشد کیفی نیز توجه ویژه ای دارد.
موازی کاری در مساجد، رشد کمی کانون ها،توجه به آموزش مدیر مسئولان، نحوه خرید های مشارکتی و کمک های ستاد عالی به کانون ها از محورهای سخنان مدیرمسئولان کانون های تخصصی و اعضای منتخب کانونها در این ننشست بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا